Kommunikatonsstrategi

At have en veldefineret kommunikationsstrategi, giver et suværent overblik, der gør det nemt at træffe fremtidige beslutninger i virksomheden. 

En kommunikationsstrategi fungerer som virksomhedens kompas, når der skal træffes valg om platforme, kampagner, målgrupper, nyhedbreve, SoMe content, udvidelser og meget, meget mere.

Vi hjælper jer med at gøre benarbejdet, så det bliver lettere for jeres fremtidige beslutningsprocesser.

Hvordan vi gør

En kommunikationsstrategi er ofte omfattende og vi ser derfor en tendens til, at dette punkt fravælges. Vi vil derfor gerne hjælpe jer med at gøre det lidt langhårede arbejde i at lægge en knivskarp strategi, så jeres fremtidige arbejde bliver lettere. 

Skal vi være på Instagram? Hvad skal vores nyhedsmails indeholde? Skal vi fokusere på bæredygtighed i vores næste kampagne? Med et konkret og fokuseret strategi-dokument, bliver det mange gange lettere at svare på spørgsmål som disse. 

Et strategidokument er jeres kompas, der sikrer at I følger den sti, jeres brand har lagt for dagen. Det skaber indsigt og overblik, der er med til at bevare den røde tråd I jeres brand.  

I den forbindelse kan vi også hjælpe med...