UX (User Experience)
At skabe en god brugeroplevelse handler om at lytte til sine kunder. Det kræver indsigt og forståelse i brugerens adfærd, hvis man skal sikre en god oplevelse med sit produkt.
Jeres produkt er til for jeres kunder og det er derfor vigtigt at have en forståelse for jeres kunders adfærd, inden I lancerer et produkt, en app, en tjeneste eller alt andet, der giver jeres kunder en oplevelse.
Hvordan vi gør
UX – eller lad os bare være jydske – hvor’n det opleves, er én af vores helt store mærkesager. Det betyder nemlig så uendeligt meget for jeres relation til jeres kunder.
Med vores designantropologiske forståelse for brugeroplevelser, hjælper vi gerne med at rådgive og udvikle gode brugeroplevelser hos jeres brand. Vi undersøger, analyserer, interviewer og tester, for at opnå den bedste indsigt i jeres kunder – for vi ved at dyb indsigt og forståelse skaber de bedste brugeroplevelser.
Brugeroplevelser handler om hands-on-oplevelser med jer som brand. Når jeres kunder besøger jeres hjemmeside, jeres app, læser jeres brochure, besøger jeres butik, ringer til jeres kontor eller bruger jeres produkt.
Mange forbinder UX med udelukkende digitale oplevelser. Det er en stor misforståelse. UX er vigtigt i ALLE kontaktflade hvor I møder jeres kunder!